سونی با تکنولوژی جوهر الکترونیک، ساعت هوشمند خود را طراحی کرد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تومور خلاقیت سونی و مهندسانش در حال رشد می باشد و اخیرا خبری از ساعت هوشمند جدید این کمپانی به بیرون درز کرده است که نشان از طراحی نوین و البته تکنولوژی برتری نسبت به رقبا با نام "جوهر الکترونیک" دارد.

شاید چیزی که باعث خلاقیت در این ساعت می شود استفاده از این جوهر در بند ساعت می باشد که اشکال متفاوت و اجازه شخصی سازی چه در صفحه و چه در بند را نیز در چند ثانیه ارائه می کند.

حال عکس های از این ساعت منتشر شده که نشان از شکل و شمایلی متفاوت نسبت به نسل های قبلی خود دارد. البته هیچ نامی بر روی ساعت وجود ندارد و گفته شده که ساعت تحت نظارت یک برند مد ساخته شده که شاخه ای از شرکت سونی می باشد. به نظر می آید سونی قصد دارد نام خود را از روی این محصول بردارد تا بازخورد خوب یا بد این ایده را ببیند که آن محصول تا چه حد می تواند محبوبیت پیدا کند و کاربران بدون توجه به نام برند، محصول را خریداری کنند تا ارزش واقعی محصول را بدست بیاورد.

به گفته سونی 5 مهندس علاوه بر کارهای روتین خود بر روی طراحی این محصول و جوهر الکترونیک کار می کنند. البته چه در ویدیوها و چه در تبلیغات، اشاره به هوشمند بودن این ساعت نشده است اما از سونی بعید است که یک ساعت معمولی را روانه بازار پر رقیب کند. به نظر می آید نام این ساعت FES Watch می باشد که اطلاعاتی هم از زمان عرضه این محصول وجود ندارد.

به نظر شما این تکنولوژی و طراحی جدید از سوی سونی می تواند انقلابی را ایجاد کند؟ شما چه مقدار را برای خرید این ساعت هزینه می کنید؟





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 11 آذر 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی